Anders Thon och Johan Ran från Orio (f.d. Saab Parts)

Förflytta varumärket med content marketing

I höstens första Kntnt Frukost den 13 september berättar Johan Ran och Anders Thun hur Saab Parts blev Orio, hur content marketing kan bidra till att förflytta varumärke, hur omvärldsbevakning och återanvändning kan användas för kostnadseffektiv content marketing, och hur kampanjer som den prisbelönta blocketbilen passar in bilden. Läs mer och anmäl dig här! Endast ett fåtal platser kvar.

Pia Tegborg

Författare: Pia Tegborg

Pia Tegborg lämnade i mitten av 90-talet Handelshögskolan i Göteborg med en MBA. Hon har sedan dess arbetat med marknadsföring, verksamhetsutveckling och företagsekonomi. Under tolv år var hon anställd på Sveriges Kommunikationsbyråer. Där ledde hon bland annat arbetet med reklamvärldens mest prestigefyllda tävling: Guldägget. Hon var också ekonomichef. Sedan 2013 hjälper hon företagsledningar att utveckla innehållsstrategi och processer för content marketing.

Läs mer av Pia Tegborg

odio pulvinar tristique felis ipsum massa
Kntnts nyhesbrev

Kntnts nyhesbrev

Gör som 2200+ kollegor.

Fyll i din epostadress och få ett mejl varje fredag med veckans innehåll.

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest