Kntnt Radio

Kntnt Radio är en av våra podcasts. Här pratar vi själva eller tillsammans med en gäst om content marketing och näraliggande områden.

Kntnt radio 4: Paradigmskifte

Av Pia Tegborg

Paradigmskifte. Få har sagt det rent ut. Men många pratar om det. Christer Olsson om att tillföra värde som idé. Stefan Hyttfors om hur mellanhand som affärsidé är en 200-årig parantes. Sarah Larsson Bernhardt och Deeped Niclas Strandh om att media inte längre är mass-media och att vi alla är mediaproducenter. Och inte minst Thomas Barregren, som pratar om hur internet, mobil kommunikation och sociala medier för alltid har förändrat spelreglerna för marknadskommunikation. Om detta pratar Thomas och jag i avsnitt 4 av Kntnt radio.

Du får också lyssna på en intervju med Granngårdens marknadschef Lena Hillstedt, som under flera år har arbetat med content marketing.

Vi pratar också om våra frukostseminarier. Om de nio som har varit och de fyra som kommer i höst. Och mycket annat smått och gott.

Läs vidare mer information om innehållet och framför allt för att lyssna!

Läs mer

Kntnt radio 3: Vågar du ha en strategi?

Av Pia Tegborg

Strategi. Det är något av en röd tråd i dagens program. Thomas avslöjar strategin för Kntnts blogg. Pia pratar om The Curve – en strategi för att vinna ”super-fans” genom att ge bort en del av sina produkter. Thomas berättar om rädslan för strategiska beslut. Och Pia tar upp vikten av att fokusera på en primär kund.

Andra saker som tas upp i dagens späckade program är native advertising och Facebook. Vi uppmärksammar också att Kntnts blogg fyller ett år. Och berättar vad du kommer att se och höra på Content Meetup den 22 maj.

Läs vidare för att lyssna och få mer information om innehållet.

Läs mer

Kntnt radio 2: Skit i Facebook – igen!

Av Pia Tegborg

Wow! Vilken uppmärksamhet Thomas blogginlägg om Facebook fick. Vi fick massor av mejl med tack och uppmuntrade ord från marknadsförare och kommunikatörer som hade anat, hört talas om eller själva sett att Facebook begränsar den organiska räckvidden av uppdateringar för att kunna sälja annonser. Vi fick också några uppretade Facebook-experter som säger att Thomas har helt fel.

I det andra avsnittet av Kntnts podradio bemöter Thomas kritikerna. Vi pratar också om varför annonsering online ökar samtidigt som effekten minskar, och om hur man kommer igång med content marketing.

Läs om innehållet i Kntnt radio avsnitt 2 – och lyssna!

Läs mer

Kommunikationskapital – intervju med Sara Rosengren (Kntnt radio 1)

Av Thomas Barregren

Kntnt startar podradio om content marketing och annat som intresserar marknadsförare och kommunikatörer. Lyssna i din mobil eller på webben – var du vill, när du vill. Läs vidare för att få veta mer om första avsnittet!

Läs mer
ut nec lectus Praesent vulputate, facilisis odio ut eleifend nunc in

Pin It on Pinterest