Kntnt radio 17: Gott och blandat

Deeped Niclas Strandh hade rätt: Skit inte i Facebook. Så når du yngre publik med Kik och Snapchat. Vetenskapen hjälper dig skriva bättre. Joe Pulizzi ryter till mot Wall Street Journal som blandar ihop native advertising och content marketing. Lyssna på avsnitt 17 av Kntnt Radio som är 24 minuter långt.

Lyssna

Enklast prenumererar du och lyssnar på Kntnt Radio i en app i din telefon eller surfplatta. Har du iOS (iPhone eller iPad) så kan du använda Apples egen Podcaster. Har du Android så kan du använda Pocket Caster. I båda fallen söker du bara efter Kntnt Radio och prenumererar på stationen.

Du hittar också Kntnt Radio på iTunes och Stitcher. Du kan också prenumerera på RSS-flödet.

Sist men inte minst kan du ladda ned programmet eller lyssna här:

Missa inte Robert Rose

I programmet pratar vi om Content Marketing Master Class – en heldagsutbildning i Content Marketing den 19 november. Du lär dig grunderna ”from mission to measurement”. Läs mer här!

Musik © Ivan Chew (CC BY 3.0)
Bild © Jackie (CC BY 2.0)

Pia Tegborg

Författare: Pia Tegborg

Pia Tegborg lämnade i mitten av 90-talet Handelshögskolan i Göteborg med en MBA. Hon har sedan dess arbetat med marknadsföring, verksamhetsutveckling och företagsekonomi. Under tolv år var hon anställd på Sveriges Kommunikationsbyråer. Där ledde hon bland annat arbetet med reklamvärldens mest prestigefyllda tävling: Guldägget. Hon var också ekonomichef. Sedan 2013 hjälper hon företagsledningar att utveckla innehållsstrategi och processer för content marketing.

Läs mer av Pia Tegborg

eleifend venenatis velit, massa Donec diam
Kntnts nyhesbrev

Kntnts nyhesbrev

Gör som 2200+ kollegor.

Fyll i din epostadress och få ett mejl varje fredag med veckans innehåll.

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest