Så kan KNTNT hjälpa dig

Många har frågat oss vad vi gör. Andra har kärvänligt ”skällt” på oss för att vi inte gör reklam för oss själva. Ytterligare några har lagt sina pannor i djupa veck och bekymrat sagt att vi är för snälla. Nu är det slut med det. Eller, kanske inte. Men vi ska åtminstone bättra hur vi kan hjälpa dig. Kimmo Hakone har hjälpt oss med en kort reklamfilm. Titta gärna och ge feedback. Vad är bra? Vad kan göras bättre? Den är bara 1 minut och 19 sekunder.

Läs mer på WWW.KNTNT.COM/MER.

Thomas Barregren

Författare: Thomas Barregren

Thomas är en av Sveriges främsta tänkare inom marknadskommunikation i allmänhet och content marketing i synnerhet. Han är en av grundarna till kommunikations- och mjukvarubyrån KNTNT som bland annat har utvecklat planerings, publicerings och rapporteringsverktyget Konzilo. Thomas har arbetat med strategi och content management sedan 2004. Under nio år var han vd för en digitalbyrå som var Sveriges mest snabbväxande bolag och numera ingår i Wunder Group. Thomas har anlitats som talare på IDG:s Webbdagarna, Sveriges Mediebyråers Stockholm Media Week, Content Marketing Norges Epic Content MarketingWednesday Relations Content Marketing Day, DI:s Gasellträff med flera konferenser. Han har förläst vid bland andra IHM och Handelshögskolan vid Göteborgs universitet, hållit föredrag på uppdrag av bland andra Sveriges Kommunikationsbyråer (Komm!), Väst Svenska Handelskammaren och Business Region Göteborg. Han är också medförfattare till boken Content marketing – Värdeskapande marknadskommunikation.

Läs mer av Thomas Barregren

vulputate, Praesent quis, dolor. eleifend ante. mattis dolor id
Kntnts nyhesbrev

Kntnts nyhesbrev

Gör som 2200+ kollegor.

Fyll i din epostadress och få ett mejl varje fredag med veckans innehåll.

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest