12 steg till content marketing-strategi

Välkommen till Kntnts strategiskola! I tolv lektioner får du lära dig allt du behöver veta för att ta fram en framgångsrik strategi för content marketing. Varje lektion går på djupet med en av de tolv delarna som utgör Kntnts ramverk för content marketing-strategi. När du har lärt dig alla tolv delar så har du allt du behöver för att tillsammans med ditt team ta fram en riktig och fungerande strategi för content marketing.

12 steg till en användbar strategi för content marketing Strategiskolan – inskrivning

I denna introduktion till Kntnts strategiskola får du överblick på de 12 stegen i Kntnts ramverk för en content marketing-strategi – vår ”secret sauce”.

Läs artikeln →

Visa affärsnytta med content marketing Strategiskolan, lektion 1

Content marketing ska leda till affärsnytta. Men vilken? Det är frågan du lär dig att besvara i den första lektionen i Kntnts strategiskola.

Läs artikeln →

Formulera beteendemål för content marketing Strategiskolan, lektion 2

Affärsnyttan uppkommer inte av sig självt. Det krävs beteendeförändring. Vilka lär du dig att bestämma i en andra lektionen i Kntnts strategiskola.

Läs artikeln →

Hitta målgrupper för content marketing Strategiskolan, lektion 3

Tredje lektionen i Kntnts strategiskola lär dig att identifiera målgrupper som ska påverka med content marketing för uppnå affärsnytta.

Läs artikeln →
elit. mi, venenatis, tempus libero libero Praesent
Kntnts nyhesbrev

Kntnts nyhesbrev

Gör som 2200+ kollegor.

Fyll i din epostadress och få ett mejl varje fredag med veckans innehåll.

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest