Annonsera för att förstå din målgrupp Kntnt Radio 180 med Carl-Gustav Öberg

Om oväntade sätt att använda annonser på Google, LinkedIn och Facebook handlar avsnitt 180 av Kntnt Radio. Carl-Gustav Öberg från Be Better Online berättar hur du kan annonsera i sökresultat och i sociala medier för att vinna insikter om de du faktiskt når och om de du vill nå med ditt innehåll. Han berättar också hur du kan använda dessa insikter för att annonsera effektivare. Lyssna nu!

Länkar

Länkar till annat vi berör eller som kan vara intressant att ta del av

Musik

Musik: All Alone © Ivan Chew (CC BY 3.0)
Musik: It’s Time © Scaricà Ricascà (CC BY-NC-ND 3.0)

Pia Tegborg

Författare: Pia Tegborg

Pia Tegborg lämnade i mitten av 90-talet Handelshögskolan i Göteborg med en MBA. Hon har sedan dess arbetat med marknadsföring, verksamhetsutveckling och företagsekonomi. Under tolv år var hon anställd på Sveriges Kommunikationsbyråer. Där ledde hon bland annat arbetet med reklamvärldens mest prestigefyllda tävling: Guldägget. Hon var också ekonomichef. Sedan 2013 hjälper hon företagsledningar att utveckla innehållsstrategi och processer för content marketing.

Läs mer av Pia Tegborg

Praesent dolor elit. Donec Phasellus ut eget luctus id mattis

Pin It on Pinterest