Den alltmer digitaliserade B2B-affären Kntnt Radio 164 med content-spanarna

B2B-köparen gör allt mer av sin kundresa digitalt på egen hand. Alltfler B2B-företag tar konsekvensen och tillhandahåller en alltigenom digital köpresa, visar en färsk studie. Detta är utgångspunkten för årets första spaning med Malin Sjöman, Thomas Barregren och Pia Tegborg. Lyssna nu!

Länkar

Musik

Musik: All Alone © Ivan Chew (CC BY 3.0)
Musik: Loving You (feat. Gene O Neill and Staffan Fenander) © Yvalain Debodinance (CC BY-NC-SA 3.0)

Pia Tegborg

Författare: Pia Tegborg

Pia Tegborg lämnade i mitten av 90-talet Handelshögskolan i Göteborg med en MBA. Hon har sedan dess arbetat med marknadsföring, verksamhetsutveckling och företagsekonomi. Under tolv år var hon anställd på Sveriges Kommunikationsbyråer. Där ledde hon bland annat arbetet med reklamvärldens mest prestigefyllda tävling: Guldägget. Hon var också ekonomichef. Sedan 2013 hjälper hon företagsledningar att utveckla innehållsstrategi och processer för content marketing.

Läs mer av Pia Tegborg

diam ut consequat. luctus justo Curabitur suscipit ultricies felis commodo Donec

Pin It on Pinterest