Kntnt frukost den 23 mars Erik Modig: Vad kan content marketing lära från neuromarketing?

Kntnt bjuder på frukost med innehåll den 23 mars. Då får du lyssna på Erik Modig, forskare på Handelshögskolan i Stockholm, författare och uppskattad talare. Läs mer och boka dig här.

Content marketing och neuromarketing

När det digitala landskapet gör varumärkesbyggande mer komplext är det avgörande att skapa innehåll som väcker känslor och bidrar till motivation och tankar. Samtidigt gör den mobila uppkopplingen att hjärnan ständigt belastas av ny information vilket riskerar att kunder aldrig orkar bry sig.

I detta frukostföredrag berättar Erik Modig om att hitta balansgången mellan att skapa engagerande innehåll samtidigt som det är tillräckligt lättsmält för att inte avskräcka dagens upptagna kund.

Hur skapar man världens mest kreativa PR-kampanjer?

Alexander Mason har suttit många år i Spinn-juryn. Detta har gett honom en unik insikt i hur PR-byråer fungerar. Med utgångspunkt från denna erfarenhet går han specifikt in på hur en av världens mest kreativa byråer arbetar. I sitt föredrag berättar han också om några av sina egna favoriter från den senaste Spinn-tävlingen.

Det praktiska

Plats: Aktiviteten learning center, på Lindholmen

Dag: 23 mars 2017

Tid: 7.00 till 8.45 (frukost serveras fram till 7.30)

Alla som arbetar med kommunikation, marknadsföring och försäljning är hjärtligt välkomna. Antal platser är begränsat, och tilldelas enligt principen ”först till kvarn”, så boka din plats redan nu.

Boka din plats

id, sit sed accumsan libero libero. commodo nunc at pulvinar
Kntnts nyhesbrev

Kntnts nyhesbrev

Gör som 2200+ kollegor.

Fyll i din epostadress och få ett mejl varje fredag med veckans innehåll.

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest