Sommarspecial 2015

Jorgen Svedberg

Jörgen Svedberg: varumärken, storytelling och content marketing

Pia och Tho­mas sam­ta­lar med Jör­gen Sved­berg om varu­mär­ken, sto­ry­tel­ling och con­tent mar­ke­ting. Jör­gen Sved­berg arbe­tar med varu­mär­kes­frå­gor på Nine Yards, och är för­fat­ta­re till boken ”9 – nio reso­ne­mang om varu­mär­ken och varumärkeskommunikation”.

Sandra Hanson Marlaw

Sandra Hanson: Lagar som marknadsförare behöver ha koll på

Advo­kat Sand­ra Han­son från Mar­Law sva­rar på klu­ri­ga frå­gor om vad du får och inte får som mark­nads­fö­ra­re – inte minst på web­ben. Lyss­na och lär!

Lars Falk Och Pia Tegborg 2015

Lars Falk, del 1: Från Kalix till Arbmans

Del 1 av 4 om och med Lars Falk. Guld­smeds­so­nen blir jour­na­list. Bör­jar job­ba på Expres­sens annons­av­del­ning. Möter Leon Nor­din. Och kom­mer till Arbmans.

Lars Falk Och Pia Tegborg 2015

Lars Falk, del 2: Falk & Partners och Butlers kokbok

Del 2 av 4 om och med Lars Falk. Falk & Part­ners blir en av lan­dets mest fram­gångs­ri­ka byrå­er. Sön­dags­mid­da­gar hos Carl But­ler inle­der kokboksfloran.

Lars Falk Och Pia Tegborg 2015

Lars Falk, del 3: Falk & Pihl blir DDB

Del 3 av 4 om och med Lars Falk. Falk & Part­ners följs av Falk & Pihl som blir DDB. Hur bok­för­la­get Atlan­tis blev till. Gril­lad på bäs­ta tv-tid av Siewert Öholm.

Eva Ersson åbom
Daniel Lägersten

Daniel Lägersten: Visuell storytelling i content marketing

Hur kan video och film använ­das i con­tent mar­ke­ting und­ra­de en lyss­na­re. Så för att få svar inter­vju­ar vi den pris­be­lön­te tv-pro­du­cen­ten Dani­el Lägersten.