Kntnt frukost den 26 januari Christopher Engman: Så gör du Account Based Marketing (ABM)

Kntnt bjuder dig på frukost med innehåll den 26 januari. Som vanligt har vi två talare: Christopher Engman från Climeon och Pamela Davidsson från Internetstiftelsen. Läs mer och boka dig här.

Account Based Marketing

Vi gör ett nytt försök med Christopher Engman. Han skulle ha talat på Kntnt Frukost i november, men fastnade i snödrivorna när Stockholm förlamades av den rikliga snö som föll i fjol. Då arbetade han fortfarande på Vendemore – företaget som han grundade för att utveckla ett datorsystem som stödjer Account Based Marketing (ABM). Nu är han sälj- och marknadschef på Climeon, där han driver marknadsföring och storkundsförsäljning mot nyckelkunder runt om världen.

I detta frukostföredrag berättar Christopher vad ABM är, förutom ännu ett nytt buzzword, om hur det kan användas för att optimera säljresultat och om hur ditt B2B-företag kan komma igång med det.

De okända sanningarna från Svenskarna och internet

Pamela Davidsson, som är  statistikchef på Internetstiftelsen (IIS), berättar om några mindre uppmärksammande, men minst lika intressanta, resultat från den årliga undersökningen Svenskarna och internet. Hur använder vi internet och vad gör vi när vi är uppkopplade? Och vad händer med TV:n när internet tar över?

Det praktiska

Plats: Aktiviteten learning center, på Lindholmen

Dag: 26 januari 2017

Tid: 7.00 till 8.45 (frukost serveras fram till 7.30)

Alla som arbetar med kommunikation, marknadsföring och försäljning är hjärtligt välkomna. Antal platser är begränsat, och tilldelas enligt principen ”först till kvarn”, så boka din plats redan nu.

FULLBOKAT!

 

facilisis efficitur. libero. et, elementum at mi, ipsum in risus.
Kntnts nyhesbrev

Kntnts nyhesbrev

Gör som 2200+ kollegor.

Fyll i din epostadress och få ett mejl varje fredag med veckans innehåll.

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest